Игорь Бигдан (ibigdan) wrote,
Игорь Бигдан
ibigdan

Дякуємо всім причетним!

Одне до біса красиве місто мало одну неприємну проблему. У це місто було важко потрапити. І так само важко було його покинути. Це місто могло б тягатись за туристичною привабливістю зі Львовом. Але натомість його називали «островом».

Це місто Чернівці. І на нього свого часу забила «Укрзалізниця». Але ми тут не для того, щоб розповісти чергову сумну історію про погану владу. Ми хочемо про хороше.

«Потяг на Чернівці» міг стати таким же мемом як і «Метро на Троєщину» (кияни зрозуміють). Але не став, бо ми змусили залізничників покращити сполучення з Чернівцями. На це пішло 10 місяців, купа паперу, нервів та сил. Але нам є чим пишатись: «Укрзалізниця» продовжила потяг 133/134 сполученням «Миколаїв - Івано-Франківськ» до Чернівців. Місто отримало пряме сполучення з Кривим Рогом, Херсоном та Миколаєвом.

Щоб осягнути цю перемогу, треба трішки зазирнути в минуле. Бо 10 місяців тому справи були геть кепські. Потяг з Києва до Чернівців їхав 12 годин! З міста можна було виїхати лише в трьох напрямках. На питання про «Інтерсіті», вам у відповідь крутили пальцем біля скроні. А з місцевого аеропорту літали лише в Київ (за дуже великі гроші) та чартери в Анталію.

Що зробили ми?

У нас є Артем Жук, депутат Чернівецької райради від Демократичної Сокири. Артема як і десятки тисяч чернівчан дратувало, що місто опинилось в ізоляції. Тому він створив ініціативну групу «Потяг на Чернівці». І робота закипіла.

📌 ми напрацювали 6 пропозицій щодо оптимізації маршрутів залізничного сполучення з Чернівцями та впровадженню нових маршрутів.
📌 підготували на основі цього звернення до рад всіх рівнів, до «Укрзалізниці», Уряду, президента.
📌 це дало результат, але він нас не задовольнив: Укрзалізниця анонсувала тимчасовий додатковий потяг до Києва з 25 лютого по 9 березня. Щоправда курсував він аж раз на 3 дні.
📌 згодом нам все ж вдалось домогтись відновлення цього потягу — 118/117 у напрямку Київ-Чернівці почав їздити ЩОДНЯ!
📌 але ми продовжили боротьбу й анонсували акцію «Тисяча листів до Укрзалізниці» і закликали всіх писати залізничникам звернення.
📌 це було не просто звернення, а детальний документ з описом проблеми та методами її вирішення. «Укрзалізниця» треба було просто взяти і зробити.

І вони нарешті зробили!

Сьогодні маємо право відкоркувати шампанське! Бо це перемога. Так, сполучення з містом досі складно назвати ідеальним. Але в січні цього року воно було взагалі ніяким.

У нас є до вас прохання. Особливо — до тих, хто любить подорожувати. Скопіюйте посилання на цей допис і скиньте друзям, які про нас не знають. Опублікуйте цей допис в місцевій групі. Розкажіть цю радісну звістку якомога більшій кількості людей. Ініціатива, яка почалась з невдоволення поганим сполученням, виросла в те, що може прямо впливати на владу. Ми змусили «Укрзалізницю» отямитись і згадати про Чернівців.

Хоча ні. Це не ми змусили. Це ви змусили. Бо будь-яка наша перемога оплачена вашими донатами. Тож давайте не розривати це коло.

Стати нашим донором можна тут

Tags: ДемСокира, Хорошие новости
Subscribe

Recent Posts from This Journal

promo ibigdan декабрь 3, 2007 00:08
Buy for 1 000 tokens
Хотите 1 миллион просмотров вашей рекламы за неделю? Легко и не дорого. Хотите чтобы о вашем продукте или услуге узнали сотни тысяч уникальных посетителей? Запросто. Адекватные цены и профессиональный подход, базирующийся на 11-летнем опыте. Блог "Самый сок!" читают во всём мире. Среднее…
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 2 comments