
Як вам така відмазки:
«У МОН зазначають, що у школі в учнів мають сформуватися компетентності, а для цього потрібне залучення різних навчальних ресурсів, що дозволить «критично оцінювати інформацію, отриману з різних джерел, зокрема й хімічну».
Тобто ці гандони знають, знають, що рекомендують псевдонаукову маячню, не пропонуючи при цьому інструментів для її критичного розгляду, і все одного її впарюють.
«У підручнику вказується, що рекомендації щодо соди взяли з сайту «Всеукраїнської асоціації пенсіонерів», але у Міносвіти кажуть, що авторка посилалася на американське джерело, але «через недогляд» не вказала його».
Ага, бо зошит з домашнім завданням з'їв хом'ячок, чи які там стандартні відмазки для такого випадку?
А далі йдуть цитати коментаря МОН - і це просто несамовитий треш:
«Дослідження в медицині засвідчують, що сода інколи ефективніша за синтетичні ліки, оскільки вона входить до складу крові й у разі внутрішньовенного введення відновлює її нормальну структуру».
«Однією з причин виникнення раку є «порушення засвоєння клітинами кисню через те саме закислення організму». Так, звичайна сода може зменшити вплив негативних факторів і відновити кислотно-лужний баланс, що «не дає розвиватися бактеріям, вірусам, грибкам і раковим клітинам».
Сода «обеззброює ракові клітини, полегшує лікування від алкогольної та наркотичної залежностей, вирішує проблеми зі серцевим ритмом, усуває непотрібні скупчення у суглобах і хрящах, поліпшує пам'ять та увагу, заповнює втрату рідини в організмі».
«Рак це грибкове захворювання і для боротьби з ним не потрібно використовувати хіміотерапію».
Пиздець, просто пиздець.
Остап Українець, цитати з "Громадського"
Journal information