Причини системних ДТП в Києві прості, як мичання - більшість з них це або "псіханув від стояння в пробці, газанув в просвіт, буцнув", або "втикав в пробці в телефон/книгу/небо, буцнув". Крім того, система оформлення ДТП блокує рух через подряпину на бампері.

Але це симптоми, хвороба ж проста. В столиці живе приблизно в два рази більше людей, ніж вона може витримати. Плюс, за даними досліджень мобільних операторів, приблизно півмільйона людей з передмість щоденно здійснюють рух в Київ і назад.
Станом на зараз автовласник-мешканець, наприклад, Святошино, витрачає на дорогу до центру близько 1.5 годин. За результатами обережних досліджень, в 2025 році він буде витрачати 4.
Ще раз. Чотири години. Для Бучі та Ірпеня - сміливо плюсуйте годину.
Зараз ці цифри здаються завищеними, але давайте подумаємо. Чи міг хтось сказати в 2012, що Проспект Перемоги буде однією суцільною пробкою сім годин на добу? 5к+7 доїзжала до ЦУМу за 40 хвилин!!!
Київська агломерація вже давно вийшла за межі міста. І без розвитку КОМФОРТНОГО приміського транспорту, а головне - неопрацьованого спільно з громадою Генерального Плану, місто приречене захлинутись саме в собі.
Але ж ви все одно на місцевих виборах оберете чудових людей у вишиванках, які пообіцяють вам лавочкі. Після цього ви забудете їх прізвища, і залишите чотири роки займатись виділенням земельних ділянок під забудову.
Тому побачимось в чотирьохгодинному заторі!
Антон Колумбет
Journal information