Також, купівельна поведінка людей адаптується через коронавірус. Багато споживачів використовують вільний час, щоб зосередитись на своєму здоров’ї, 85% споживачів займаються різними фізичними вправами, перебуваючи в соціальній ізоляціїю. Ці зміни в поведінці призвели до того, що ряд категорій товарів зазнає зростання попиту - і хоча багато з них практичні, інші досить дивні.

100 найшвидше зростаючих категорій товарів у відсотках в березні 2020 року проти 2019:
#1 Одноразові рукавички 670%
#2 Хлібопічки 652%
#3 Засоби від кашлю 535%
#4 Консерви 397%
#5 Сушені зерна та рис 386%
#6 Сухі продукти 377%
#7 Упаковані фрукти 326%
#8 Гантелі та інші силові приладдя для спорту 307%
#9 Молоко і вершки 279%
#10 Засіб для миття посуду 275%
Цікаво, що туалетний папір має більше зростання, ніж засоби по догляду за немовлятами, а в'ялене м’ясо - більше зростання, ніж вода. Але хоча деякі категорії відчувають різке зростання попиту, інші скорочуються.
Безпрецедентна хвиля відпусток має величезний вплив на продукти, які споживають люди. Наприклад валізи, фотоапарати та купальники знижуються в продажах.
Повний список 100 категорій, попит на які найбільше зменшується. Порівнянн теж з березнем 2019 року:
#1 Валізи -77%
#2 Портфелі -77%
#3 Камери -64%
#4 Чоловіча одежа для плавання -64%
#5 Весільний одяг -63%
#6 Офіційний одяг для чоловіків -62%
#7 Купальники жіночі -59%
#8 Спортивна білизна -59%
#9 Спортивне взуття -59%
#10 Сумки для тренажерних залів -57%
Офіційно найбільший роздрібний торговець світу Amazon оголосив, що не може більше йти в ногу з попитом споживачів. Як наслідок, це буде затримувати доставку несуттєвих предметів, або в деяких випадках взагалі не приймати замовлення на несуттєві речі.
Останній Капіталіст
Journal information