?

Log in

No account? Create an account
ЖЖ Украина

Самый сок!

всё то интересное в сети, что попало в мои сети


Предыдущий пост поделиться Следующий пост
ЖЖ Украина

Затори у Києві визнали одними з найбільших у світі

Київ увійшов у двадцятку міст світу із найбільшими заторами. До часу поїздки столицею України у пікові години додаються надлишкові 30 хвилин.

Про це свідчать дані щорічного дослідження Traffic Index 2018 на сайті TomTom. У рейтинг увійшли 403 міста у 56 країнах світу.

Лідером рейтингу стали Мумбаї, рівень завантаженості доріг там експерти оцінюють у 65%. Друге та третє місця зайняли Богета (Колумбія) та Ліма (Перу). Обійшли Київ у рейтингу Санкт-Петербург, Московська область та Бухарест.

Останнє, 403 місце, у рейтингу відвели американському містечку Гай-Поінт у Північній Кароліні. Рівень заторів у ньому експерти оцінюють у 9%.



Київ зайняв 13 місце з показником завантаженості доріг 46%. Це означає, що до часу поїздки в Київі додається 46% через затори. У порівнянні з 2017 роком цей показник збільшився на 2%.

Джерело


promo ibigdan Грудень 3, 2007 00:08
Buy for 1 500 tokens
Если вы хотите сделать хорошую рекламу вашему продукту или услуге - вы зашли по адресу. Блог "Самый сок!" читают во всём мире. Среднее количество просмотров на каждый пост - 50 тысяч, среднее количество просмотров блога в месяц - 4-5 миллионов. Изучить аудиторию блога в разных разрезах можно в…

  • 1
papa_karlovich 20 сентября, 7:37
Большая заслуга в этом - одновременный ремонт на Шулявке и пр-те Комарова двух компенсирующих друг друга радиальных трасс. Осталась еще одна "незаймана" - проспект Отрадный, частично однополосный, армагеддон творится там.
Почему эти ремонты начали одновременно? Неужто так срочно нужно закопать кучу бабосов?

ban_derivets 20 сентября, 7:40
Бо нема комплексної розбудови інфраструктури. Навчились добре переводити сільськогосподарські землі під промислові, будувати "квартали", а інше почекає. + Стрімка урбанізація населення.

euthanasepam 20 сентября, 8:04
+ Страшне зубожіння насєлєнія. Нема де третю євробляху поставити.

ban_derivets 20 сентября, 8:17
Жебраки заполонили.

zz_z_z 20 сентября, 9:26
+500
Также велика роль мелких вложений в организацию движения и мелких инфраструктурурных доработок, которые не требут большого вложеиня. Наприимер, организация перехватывающих парковок. Или устройства разворотов, съездов или соединений дорог, которые бы увеличили перераспределение потоков.
Не говоря уже о крупных вложениях в дорожную инфраструктуру. Например вечный пиздец на кольцевой, в р-не Борщаговки, которую из пригорода пересекают трололлионы, но блядь ни одной развязки даже не запланировано.

Edited at 2019-09-20 09:27 (UTC)

ban_derivets 20 сентября, 9:48
Этот пиздец на Борщаге мне поперек горла стоит. Я через него на работу каждый день добираюсь. Кварталов натулили, а дорогу - хуй.

Андрей Березный 20 сентября, 10:32
И, ЧСХ, на люблм пятачке, способном быть использованным для улучшения трафика или постройки развязки тулят дом или офисцентр. Блядские еще примеры: ВДНХ, как бельмо на островке высокая херня вместо нормального моста, "жилой" комплекс в Гатном возле Мегамаркета - это вообще пиздец! Я живу (к счастью -пока) "верхом" на петле одного из заездов моста на Одесской площади, и, как ни странно, воздух чище, чем в таких местах, это ж каким долбодятлом надо быть, чтоб возжаждать в таком типа понтовом месте с адской развязкой (почти без нее, в смысле) там поселиться?...

ban_derivets 20 сентября, 10:41
Шальные деньги дороже :) Кого та дорога ебет? На нее ещё бюджет надо тратить. Это, на жаль, будет продолжаться. Государственных мужей нет. Самим надо чой-то делать. Депутангов пиздить и все такое. После последних парламентско-президентских выборов как-то руки пообмякли. Проблемы индейцев долбойобов не трогают.

euthanasepam 20 сентября, 14:09
> Депутангов пиздить и все такое.


+1488

scar_shock 20 сентября, 14:21
Все вірно. Жоден з "дєпутангів" там жити ніколи не буде, рівно як і архітектурні бюра чи самі власники компаній-забудовників.

yellowblueflag 20 сентября, 16:55
"Зубожіння" лютує :) Інша справа, що це геть зовсім не цікавить владу міста.

Угу, треба відселяти і руйнувати будинки, класти широкі дороги, робити розв'язки, ... - але це ж дорого (С)
А 1-2 години в "пробці" шаленній кількості людей - дешево :(
Цікава математика:
- "В среднем, за сутки метрополитеном пользовалось около 1,4 миллиона человек." - тобто 700 тис "туди-назад"
- населення Києва ~3млн (2/3 точно їздять - "На август 2015 года в Киеве официально проживало 2 млн. 888 тыс. человек. Из них молодежь в возрасте от 15 до 35 лет составляет около 30%" + 30% їх батьки) + 0.7 млн з передмість

Тобто ~2млн киян щоденно їдуть наземним транспортом. Десь половина з них - через пробки.
$700млн в рік (при середній З/П $500 і "втраті" 1 години). Витрати на медицину/невиспанність не беру до уваги.

Спочатку це писав jurashz, а він мене чомусь забанив. Ну не пропадати ж буквам :)

euthanasepam 20 сентября, 7:51
Фільм про ботів


Анотація

Проєкт «Слідство.Інфо» і телеканал «Громадське» презентували фільм-розслідування про «ботоферми», які використовували під час передвиборчої кампанії на останніх парламентських виборах у країні. Фільм розмістили на YouTube-каналі Slidstvo Info. Проєкт розповідає про те, що «ботоферми» мають розгалужену структуру, де керівники ведуть переговори з політичними силами. Основна рушійна сила «ботоферм» — люди, які безпосередньо створюють фейкові акаунти і від їхнього імені масово залишають коментарі в соцмережах. Щоденна норма бота — 300 коментарів.


Журналіст «Слідство.Інфо» Василь Бідун влаштувався на одну з таких «ботоферм». Вона активно підтримувала кількох кандидатів у народні депутати — наприклад, кандидата від партії «Слуга народу» Сергія Сивоха.

Бідун одержав указівку: створювати між фейковими акаунтами дискусії, у яких перемагав би прихильник лідера партії «Громадянська позиція» Анатолія Гриценка. Його завданням була атака на головних політичних суперників Гриценка — лідерів партій «Сила і честь» Ігоря Смешка і «Голос» — Святослава Вакарчука.

За даними аналітиків, найбільше ботів було там, де згадували колишнього і чинного президентів Петра Порошенка та Володимира Зеленського.

(https://gordonua.com/ukr/news/politics/-slidstvo-info-i-telekanal-gromadske-predstavili-film-ja-bot-video-1282516.html)


Приємного перегляду.

Я — бот




http://www.youtube.com/watch?v=s5O-j0gXtno


P. S.

Обговорення — в порохобоцькій спільноті для обраних:

https://bitter-onion.livejournal.com/2433813.html

rikkitiki_tavi 20 сентября, 9:00
бред. город №1 по пробкам в мире-Бейрут. там ты можешь часами просто стоять на одном месте. автомобильной инфраструктуры ровно ноль. весь центр практически одностороннее движение из-за парковок. общественного транспорта почти нет. расстояния смехотворные. мы квартал ехали 2 часа. психанули, посмотрели по карте-до гостиницы идти 10 минут. после этого перемещались только пешком.

Андрей Жаровский 20 сентября, 9:01
Так і буває коли зосередитись тільки на будівництві ЖК і покласти великий і товстий на інфраструктуру. Тим більше коли місто поділене річкою.

uasemperfidelis 20 сентября, 9:12
Розумний. Тому їзжу на маршрутках до метро Теремки. І пофіг ті пробки.
Хоча було років п'ять тому. Аварія, все стоїть довго. Навпростець через поля та села (а які там села? Чабани, Юрівка, Тарасівка). Не дойшов, завернувся в аварійну ковдру (фольгу) під деревом в полі. До світанку проснувся, почимчикував далі.
Висновки?
EDC з собою повинні бути в комплекті завжди.

jurashz 20 сентября, 9:31
зубожиння н алицо - каждый мудак покупает машину! Сейчас они реально етсь у всех, кто их хочет. Те кому машина в х.. не упрелась, они то некоторые покупают, а потомушо бабло есть.

scar_shock 20 сентября, 13:45
Ставте, будь ласка, лінк на першоджерело: https://www.tomtom.com/en_gb/traffic-index/ranking/

tank_ua 20 сентября, 14:00
а давайте застроим еще гектаров 500 разных сорокаэтажек и будем удивляться, почему киев стоит....

одна сраная "чайка", не построив разворотный мост за >0.5% от общего бюджета - тормозит ВСЮ ЖИТОМИРСУЮ ТРАССУ.

Достроить в чабанах мосты - особенно западный, готовый - копейки. но застройщикам пох.

и т.д. и т.п.


scar_shock 20 сентября, 14:19
Здається мені, шо така ж доля чекає і Львів. Міські "забудовники" (навмисно в лапках) тяжіють до будівництва в центрі, зважаючи на його т.з. "елітність". При тому, у самому Львові по великому рахунку магістралей буквально кілька. Якшо говорити про центр -- то взагалі пару. На вихідних ше й перекривається просп. Свободи, через шо вулиці навколо проспекту стають майже мертво. Тішить хіба, шо Львів не дуже великий і все це доволі швидко розсмоктується. До речі, до вас до Києва Чаплінський вроді як перебирається. Будете мати "Відень". У нас у Львові вже є, починаючи прямо з 2014 десь.

tank_ua 20 сентября, 14:42
вот нам своих пидорасов главархитекторов последние 10 лет не хватало, так вы и этот мусор к нам скинули?)))))))))))))

ПС - а правда, что садовый быстро сливает все свои ресторанчики кацапам? дом легенд вроде уже вообще все, но шум был, так что остальные по тихому?

scar_shock 20 сентября, 15:02
Я би з великим задоволенням хотів бачити Чаплінського разом із Садовим і рештою всратої Самонемочі мінімум на лаві підсудних, судячи по тому, як їхнє архітектурне "наслєдіє" позалишало по собі сліди у Львові, і як жирний без розбору на засіданнях виконкому ЛМР ставив підписи під дозволами любої степені всратості. Львів місто напрочуд благородне: Чаплінського і Сонцесяйного на вили поки-шо ніхто не підняв.

Щодо того, чи Сонцесяйне зливає ресторани кацапам -- не можу сказати, не пригадую нічого такого. Хоча його дружба із запорєбріковимі не є таємницею: чого вартує той же "джаз-фест" і "львов гаваріт па-рускі". Тут на днях ше цікавіше виплило: Чаплінський, виявляється, до початку вересня мав якусь компанію в підарашці (http://proinf.ru/person/%D1%87%D0%B0%D0%BF%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D1%8E%D0%BB%D0%B8%D0%B0%D0%BD/681568), у 2013 його бюро проектувало "коробочний" ресторан (ото як у вас ото на Узвозі, якшо я не помиляюсь) -- https://web.archive.org/web/20160809071038/http://chaplinskyy.com/projects/project_list/?search_by=designer&search_value=16 -- "здєсь рускій дух, здєсь русью пахнєт". Отаку пиздоту тут мали. Карочь, Львів засрано новою архітектурою після 2014, коли жирний зайняв пост головного архітектора.

П.С, Я би взагалі не радив ходити в "Дім легенд" і решту кітчевих закладів. Це, імхо, дурновкусіє.

Edited at 2019-09-20 15:03 (UTC)

tank_ua 20 сентября, 15:36
так а других - чтобы нормально провести вечер - и нету(((.

я раньше всегда заходил в ""золоий вепр" - свинина в пиве была гениальной. внезапно - соседний вход - "краївка" - все, вепр сдох. Новые хозяева, картошка фри блеать........

Да тот же итальянский дворик з кавою з кардамоном - ХУЙ. вообще кафешка в подвале закрылась.

и т.д. и т.п.((((((((

  • 1