?

Log in

No account? Create an account
ЖЖ Украина

Самый сок!

всё то интересное в сети, что попало в мои сети


Предыдущий пост поделиться Следующий пост
ЖЖ Украина

Ще раз про МАУ

Ітогі подведьом.

А також спробуємо розставити крапки над Й в слові «Коломойський».

У компанії СкайАп все норм.

У компанії СкайАп нові літаки в лізингу, у них успішна та ефективна бізнес-модель, у них нижчі ціни, ніж у конкурентів, а тому у них непогана конкурентоздатність. У них є материнська туристична компанія, тобто вони надають комплекс послуг, я літав ДжоинАпом – в принципі, норм, за свої гроші.

Це не у СкайАп проблеми. Це у МАУ проблеми.

Давайте говорити чесно. У МАУ проблеми, тому що вони максимальні чорти, тому що сервіс краще навіть у справжніх чортів у пеклі, у них затримки рейсів, тому що їх операційний менеджмент може собі дозволити відправити одну половину пасажирів, а іншу половину забути в аеропорті в автобусі на злітній смузі.

Гірше ніж у МАУ сервіс мабуть лише у МоторСіч, але на щастя поки що у Моторсічі менше адміністративних важелів.

Це МАУ пиздець, тому що замість маркетингу і піару у них фантастичні заяви топменеджменту про те, що в літаку ти не повинен швидко, надійно і якісно летіти в точку Б з точки А, а повинен пишатися статусом. Не на електричці ж летиш, не лох. І чим більше ти переплачуєш МАУ, тим більше ти не лох.

До речі, про ціни. Це МАУ пиздець, тому що коли ціноутворення відбувається методом рінопенісуального аналізу (хєр до носа прикинути), і тому їм навіть не спадає на думку конкурувати з УЗ. Навіщо? МАУ нам каже, що це ж лііітааак, це магія, статус, лакшері, це повинно коштувати дорого, бо де б ще тебе забули в аеропорту, тому що твій літак відмовилися випускати до польоту навіть в Уганді. Це ж честь для нас, літати антикваріатом.

Це ж до Шотландії польот може коштувати 20 баксів, а Київ-Одеса це вам не Шотландія, там дешевше 150 баксів ніяк не виходить.

Ось це і вбиває МАУ. Вони вам, звичайно, розкажуть, що лоукостом може бути не все и не завжди, що у нас умови, ринок, ніхто не літає, маленька завантаженість маршрутів (чого б їй бути великою за 150 баксів) та інша така єресь.

Але це жодним чином не рятує МАУ, всі ці розмови нецікаві ґаманцям клієнтів.

Лоукостери вбивають МАУ, а МАУ не може перетворитися в лоукостер. Тому що це Коломойському нецікаво. Так само, як і Приват був не цікавий Коломойському, як успішний прибутковий банк, а був цікавий, як діра для виводу капіталів, а головне, як механізм шантажу держвлади для безконтрольного отримання рефінансу.

Оце і є точка G. МАУ пиздець і всім бізнесам Коломойського пиздець, тому що весь його бізнес – це кідалово та піраміда. І конкурувати цей наєбізнес може з нормальним бізнесом виключно методом створення надлюдських проблем нормальному конкурентному бізнесу силами чиновників, реєстраторів та перевіряючих.

Саме тому Коломойський вимушений зараз виглядати, як чорт, вимушений підставлятися під обвал рейтингів, вимушений по якимось районам шукати ноунеймів заявників, вимушений купувати якихось районних суддів, які після винесення рішення випаровуються в повітрі безслідно. Він ВИМУШЕНИЙ ТАК РОБИТИ, тому що інакше його МАУшечці пиздець, вона вимре, як мамонти.

Це не лоукостери вимирають, у лоукостерів все норм.

Це МАУ пиздець.

Ось про це і варто говорити.

Антон Швец


promo ibigdan december 3, 2007 00:08
Buy for 1 500 tokens
Если вы хотите сделать хорошую рекламу вашему продукту или услуге - вы зашли по адресу. Блог "Самый сок!" читают во всём мире. Среднее количество просмотров на каждый пост - 50 тысяч, среднее количество просмотров блога в месяц - 4-5 миллионов. Изучить аудиторию блога в разных разрезах можно в…

  • 1
for_l_j 14 июня, 9:55
Автор статьи отлично подменяет понятия.
>> Це ж до Шотландії польот може коштувати 20 баксів, а Київ-Одеса це вам не Шотландія, там дешевше 150 баксів ніяк не виходить
Ну долети до Шотландии Бритиш Эйрвейс. За 20 баксов. ага. Я посмотрю.

Автор один раз слетал СкайпАп и теперь уверен, что там всё ок. Между тем там далеко не всё ок, судя по отзывам на форумах. Можно, конечно, предположить что это всё Бенины боты, ну тогда давайте и предположим, что МАУ говном поливают тоже порохоботы.

Это всё не отменяет того, что МАУ - черти, и хотят задавить конкурентов причём методами далёкими от честных. И что противно, вполне может быть и задаваят. Думаю, что на СкайАп наехали из-за того, что те анонсировали дешёвые полёты внутри Украины. Ведь ни Раяны ни Виззы на этот рынок не покушаются.
А кстати, почему? Может автор нам расскажет? Он же авиаэксперт? Неужто МАУ мешает? Ну так вроде Беня только недавно вернулся на коня. Или всё-таки есть объективные причины, почему иностранцы не хотят делать здесь дешёвые перелёты? И иностранцы тоже не хотят. Или может предыдущая власть не создала условия для дешёвых внутренних перелётов? Тот же СкайАп собирается выполнять далеко не ежедневные рейсы.

proydisvit 16 июня, 15:24
да ладно! ну, возьмём, к примеру, сервис. у мудаков из мау цены в два раза выше, чем у виззэйра, например, но при этом последние нальют кофе, дадут печенек и воды, когда козлы из мау продают стакан вонючего нескафе за 2 евро

dj_zx 17 июня, 15:51
кстати, не знаю как сча, но 3 года назад из Львова в Киев "Моторсич" наливала кофе со сливками бесплатно и давала печеньку и шоколадку (ничо не просроченное) и говорят иногда даже бутеры бывают. Самолётик кнеш был шумный и маленький и стоил как люкс на УЗ, но по чесноку - за час полёта - это было очень ок. МАУ такое и не снилось

proydisvit 17 июня, 17:03
я летел рейсом Киев- Париж на мау. беня решил, что у буржуев денег дохера, чтоб самим себе купить. назад летел лотом или визэйром, не помню, давали водичку, потом кофе с печеньками

xmarino4ka 14 июня, 11:14

Может я и не догнала смысл поста, но:
Билет Киев-Днепр на поезд от 400 гривен, бла бла кар от 270. Умрет ли УЗ? Да нет, у УЗ монополия. И из Краматорска во Львов едут за 1200 грн УЗ, бо на бла бла каре вариантов нет.
Будет у МАУ монополия, будет жив и МАУ. Так что, нажаль, не думаю что станет лучше , несмотря на многобуквенный пост


dbmann 14 июня, 12:04
//Билет Киев-Днепр на поезд от 400 гривен, бла бла кар от 270//
есть еще бла-бла-плацкарт по 100 с чем-то гривен.

xmarino4ka 14 июня, 12:28
А найдите мне бла бла плацкарт на 27-28 июня?
В Киеве надо быть 28 до 12 дня. Билет на бла бла плацкарт высматривать начала неделю назад.

dbmann 14 июня, 12:30
то такое. в мае я за неделю и интерсити не мог взять, пришлось бла-бла-каром ехать.

kym_garbyz 14 июня, 11:45
Пока Игорь умирает
В хате делится шматьё

b_503 14 июня, 12:17
Чем больше протекции внутри страны, тем больше аппетиты всяких мутных кадров, сильнее их стремление сделать услугу или продукт "на отъебись" и тем шире их рожи. Протекция нужна только тому кто не может в свободный рыночек и конкуренцию.
Сделать нормально? А зачем? Лучше лупить конские цены при посредственном сервисе, парить Ланусы и отвёрточное китаеговно втридорога, и т.д.

tank_ua 14 июня, 19:36
все верно написано - НО только для нормальных времен, а не для сопливых.... теперь пиздец нам.

prema_da 18 июня, 7:04
літав в прагу мау, літак старий, стюардеси нові, чемні, розуміючі, чудове обслуговування.
в празі блядьский чеський "бордінг тім" казав мені що у мене немає додаткового багажу, хоча він таки був. так що проблеми були, але це не співробітники мау.

  • 1