?

Log in

No account? Create an account
ЖЖ Украина

Самый сок!

всё то интересное в сети, что попало в мои сети


Предыдущий пост поделиться Следующий пост
ЖЖ Украина

Україна виходить з транспортної "ізоляції", сполучення переключається з Москви на Захід

Транспортне сполучення добре показує, куди фізично та ментально йде суспільство. П'ять років тому всі дороги України вели до Москви. Тепер вони ведуть на Захід, - пише Джеймс Брук в Atlantic Council.



Авіація

Три роки тому московські "знавці" глузували, що, забороняючи пряме сполучення між Україною й Росією, Україна "стріляє собі в ногу", чи то пак, рубає гілку, на якій сидить.

А зараз в Україні - найбільший авіаційний бум у Європі.

Візьмімо Харків. У часи СРСР звідти літали до Москви та Ленінграду. А через три роки після втрати всіх польотів до Росії - аеропорт побив рекорд. Мільйон пасажирів - у двадцять разів більше, ніж у 2002 році.

Російськомовні харків'яни тепер дешево літаю ЛОТом до Варшави, Віззейром до Катовіце, Гданська та Вроцлава, й Ернестом - до Риму та Мілана.

З "Жулян" є прямі рейси у 51 місто, з них 41 - в ЄС.

Власне, й "Жуляни" теж побили рекорд. 2,8 млн пасажирів - це в сто разів більше, ніж у 2010 році.

В "Бориспіль" вже літають 10 нових ліній, за рік відкрито 25 нових маршрутів і на 2 млн пасажирів збільшено потік.

Зі Львова 30 рейсів, з них всі, крім двох - в ЄС.

Залізниця

Більше українців поїхало впродовж 2018 до Європи, ніж до Росії - вперше від початку дев'ятнадцятого століття, коли ще за царату було побудовано перші залізниці.

Сполучення до ЄС подвоїлося за рік, а сполучення з Росією впало на 15%.

Автотранспорт

Словаччина та Польща будують хайвеї, які дійдуть до кордонів України на початку 2020-х. Та вже й тепер (у разі знижки) можна купити квиток з Києва до Варшави за еквівалент 8 доларів - якщо вірити рекламі в метро Києва.

Що все це значить?

Усе це свідчить про безпрецедентний зсув українського суспільства, - вважає Atlantoc Council.

Мільйони українців на власні очі бачать Європу. І для роботи, і для навчання, і для туризму.

А вплив безвізу вже такий, що один із одеських власників готелів уже скаржився на втрату клієнтів "вищих класів": ну навіщо їм тепер в Одесу, якщо можна полетіти до Італії?

А ще: росте ціле покоління українців, які ніколи не бували в Москві чи Санкт-Петербургу. І не надто хочуть. Для тих, які багатші, "точки зборки" - кафе у Кракові або музеї у Франції.

Atlantic Council вважає, що невдовзі цей потік піде й у протилежний бік: туристи з Європи в теплий сезон вивчатимуть, куди ж є знижки на вікенди? Куди не треба віз, куди летіти дві чи три години й де все для них, для європейців, так дешево?

"Є все для того, щоб 2019 рік став роком, коли європейці відкриють Україну", - спонукає своїх англомовних читачів Atlantic Council.

Джерело


promo ibigdan декабрь 3, 2007 00:08
Buy for 1 500 tokens
Если вы хотите сделать хорошую рекламу вашему продукту или услуге - вы зашли по адресу. Блог "Самый сок!" читают во всём мире. Среднее количество просмотров на каждый пост - 50 тысяч, среднее количество просмотров блога в месяц - 4-5 миллионов. Изучить аудиторию блога в разных разрезах можно в…

  • 1
photomandrivnyk 23 января, 10:53
Тенденция приятная, но нельзя умалчивать о том, как много мы потеряли внутренних рейсов.

____________________
"Візьмімо Харків. У часи СРСР звідти літали до Москви та Ленінграду."
____________________

В те времена были очень доступные билеты из Харькова и в Бердянск, и в Скадовск, и даже в Сумы. 40 минут, пусть и на "кукурузнике", всяко приятнее нескольких часов в заштатном поезде. А в Бердянск летал уже вполне комфортабельный Як-40. Восстановления этого сегмента пока не видно.

prosto_vova 23 января, 11:08
Не вполне очевидно, насколько этот сегмент будет актуален. С восстановлением дорожной инфраструктуры, что весьма активно делается, проще доехать на автобусе или поезде.
Да, чуть дольше. Но это чаще всего не критично. А дороги строятся массово, а средняя скорость современного автобуса достигает 100 км/ч. Зачем самолет?

А если брать крупные города - вообще не видно смысла, например, из Киева во Львов лететь самолетом при наличии хундая.


prosto_vova 23 января, 10:59
И эта тенденция очень радует.
Забавно, кстати, наблюдать за беснующимися ватниками и свинособаками, которые, похоже, и правда поверить не могут, что многие украинцы, совсем не из богатых слоев общества, иногда позволяют себе просто слетать на выходные в Вену попить кофе и погулять по красивому городу.
Потому что они, ватаны - не могут :)

reader667 23 января, 11:48
60% процентов украинцев нищие, это ваша же статистика говорит, 30% просто бедные по европейским меркам, то есть швырнуть свой недельный доход чтобы попить каву в Вене они не в состоянии, только если попонтоваться.
Так о каких "совсем не из богатых слоев общества" идёт речь? О 10% ИТишников, бизнесменов и чиновников?

Wada Spb 23 января, 11:00
Венгерская авиакомпания Wizz Air решила приостановить выполнение рейсов Харьков — Лондон (аэропорт "Лутон"). Такое решение в авиакомпании объяснили низким спросом со стороны пассажиров.

Durdomnadzor 23 января, 11:20
потому что лондон как промежуточный пункт с его транзитными визами нахрен никому не нужный. Пусть транзитную зону для начала сделают в своих убогих аэропортах

vlasv 23 января, 11:05
Это далеко не полная инфографика - только бюджетные авиаперевозчики.

sly_mongol 23 января, 11:13
Словаччина та Польща будують хайвеї, які дійдуть до кордонів України на початку 2020-х. - кстати да!

Не знаю сейчас про Польшу, но вот в Словакии лично видел, когда на НГ на лыжи ездил

ti_ua 23 января, 18:55
Польша капітально модернізує залізницю на ділянці Краків - Медика.
Медика на кордоні з Україною, через неї ходить інтерсіті зі Львова на Перемишль.

Edited at 2019-01-23 18:56 (UTC)

(Удалённый комментарий)
Durdomnadzor 23 января, 11:26
Радоваться увеличению доли на рынке таких скотовозов как райанэйр - это как папуасы радуются стеклянным бусам, вместо того чтобы уходить от монополии МАУ и развивать своих перевозчиков.

prosto_vova 23 января, 11:32
А какая разница, "свои" это перевозчики, или международные? Никакой ровным счетом для конечного потребителя.
И почему "скотовозы"? Это самолет? С креслами? Летает? Дешево? А что еще надо от самолета на коротком рейсе???

kirill_vp 23 января, 12:12
Рынок чужим Лоукостерам отдать большого ума не надо. Только свои авиакомпании загнутся очень быстро, а новые свои уже не родятся.

igorsova 23 января, 12:43
Не бреши, набутилка.
Кількість авіакомпаній визначається кількістю пасажирів. Чим більше пасажирів - тим краще, і українці б'ють власні рекорди по авіаподорожам, при чому в ЄС. Як там говорив геніальний російський поет - пращай нємитая рассія, страна рабов, страна ґаспод, і ви мундіри ґалубиє, і ви ім прєданний народ.

Anastas Nemo 23 января, 12:42
Яка гарна інфографіка!

Виходить, на всю Україну є лише чотири аеропорти! Яке величне досягнення! Слава Великому Недосяжному Петру Порошенку! Амінь!

lordemerald 23 января, 13:03
Я конечно не вижу чему радоваться, в Украине действитльно жалкое количество рейсов для такой большой страны. Но для особо одаренных, напишу, что в заглавии написано о новых лоукост рейсах, открытых в 2018м году.
Но чукча не читатель, да? Или религия не позволяет?

tank_ua 23 января, 12:45
какой замечательный массовый взрыв пуканов пидорасни, просто загляденье)))

Джон Ланкастер 23 января, 13:46
та тут мабуть і юлеботи з зекоМандою)

sanitar_iz_lesa 23 января, 13:43
Ну в целом заебок. Летал сам Пегасами - вполне себе норм.

В частном - интересует состояние Yan Air и Bravo. Собираются ли расширяться? Это же национальные лоукосты

friendlystrnger 23 января, 16:05
Хрен ли из/в Днепр ниче не летает-то?!??!

ho_visto 24 января, 0:06
На карте - новые рейсы. Только новые.

Сергей Сергеев 23 января, 19:17
у свинокацапни тоже есть лоукостер Победа со стоячими местами...
ждем когда их начнут в багажном отделении еще скирдовать... быдло, хули...

и в теплушках вывозить на кирпичные заводы Чечни...ну, а че - капапский Work and Travel

Ирина Орлова 26 января, 16:04
Ну и когда поезда Киев-Москва отменят? Жду с нетерпением.

  • 1