?

Log in

No account? Create an account
ЖЖ Украина

Самый сок!

всё то интересное в сети, что попало в мои сети


Предыдущий пост поделиться Следующий пост
ДемСокира

О последнем предложении по НнВК

А вот смотрите как все интересно складывается. Уже было нам объясняли, что все пропало, завтра все проголосуют бюджет в редакции с налогом на прибыль и т.д. Но несколько безумцев продолжали дергаться, отказываясь признать очевидное. И вот очень похоже, что мы достучались. Во всяком случае сегодня было сделано новое предложение.

Сегодня офис крупных плательщиков ДФС выступил с предложением о порядке перехода от налога на прибыль к НнВК. Причем непосредственно предложение было озвучено Евгений Бамбизов. Там вообще много интересного прозвучало. На редкость здравое предложение. На моей памяти впервые ДФС прямо признала, что НнВК значительно проще налога на прибыль, требует значительно меньше ресурсов от ДФС для контроля и значительно однозначнее в определении базы. До сих пор ДФС занимала противоположную позицию и мы не ждали такого подарка.

О том, что данное предложение не является самодеятельностью, свидетельствует и личность озвучившего его (Бамбизову вообще было не обязательно принимать в том мероприятии участие.) Но еще важнее, что буквально в течение часа после этого предложения, в ветках сначала у Александр Соколовский, а потом и у Dana Yarovaya появилась Oksana Markarova с вопросом, поддержит ли это предложение бизнес. А вы уж простите, в подобные совпадения я не верю, я уже довольно взрослый мальчик. Такое может быть только если Минфин, ДФС и Комитет прощупывает позицию бизнеса. Значит нам таки удалось донести до сведения этих дам и господ, что тотальное игнорирование позиции бизнеса категорически неприемлемо и будет встречено бизнесом весьма жестко.

В чем суть предложения? Оно очень просто. Те плательщики, которых сейчас ведет Офис крупных плательщиков ДФС, на 2019 год остаются плательщиками налога на прибыль. Все остальные с 01.01.19. переходят на НнВК. Перешедший на НнВК бизнес соглашается на авансирование НнВК в объеме 50% от налога на прибыль за прошлый год. Никакого упоминания упрощенцев в этом варианте не предусмотрено.

Офис крупных плательщиков это порядка 1400 предприятий. То есть по этому параметру картина заметно лучше, чем предыдущее предложение с порогом в 200 млн. оборота, которое распространялось на пять с лишним тысяч. Кроме того заранее зафиксированный круг плательщиков резко снижает возможности схематоза в этом направлении. По остальным параметрам пожелания бизнеса услышаны в полном объеме. То есть безусловно это немного не тот вариант, который предлагался бизнесом. Но уже достаточно близко к нему. Что же касается позиции нашей партии, то все наши красные линии он не переступает.

Естественно еще далеко не со всеми у нас была коммуникация. Но уже могу заявить однозначно. Авторы законопроекта, все представители бизнеса и бизнес-ассоциаций, с которыми успели обсудить вопрос, активисты Д7, все поддерживают данный вариант. С одной оговоркой. У нас есть не возражение, а именно уточнение. На наш взгляд, обязательным является упоминание остающихся на 19-й год плательщиками налога на прибыль не в основном тексте закона, а в заключительных положениях. С точки зрения балансировки бюджета это в принципе не имеет значения. А вот бизнесу дает сразу четкое понимание того, по каким правилам будет идти игра в 20220-м году и далее. Потому что в этом случае для распространения действия этого закона на крупных плательщиков не придется в следующем году совершать никаких дополнительных телодвижений. А вот в уверенности адекватного поведения уже следующего созыва ВР есть весьма серьезные обоснованные сомнения.

Итак краткое резюме. Мы очень рады возвращению Минфина за стол конструктивных переговоров и их выступлению с совершенно конкретным и осмысленным предложением. Мы все (или как минимум все, чье мнение уже удалось выяснить) с небольшой технической оговоркой поддерживаем данное предложение. Если в таком варианте НнВК будет принят и заложен в бюджет-2019, для нас это будет важным сигналом о том, что даже в предвыборный год Минфин, Кабмин, ВР и Президент всерьез занимаются не только предвыборными играми, но и вопросами долгосрочного экономического роста и удобства ведения бизнеса. И мы приложим все необходимые усилия, чтобы это свое мнение донести до максимально широкого круга избирателей.

Победим!

Никита Соловьёв



promo ibigdan december 3, 2007 00:08
Buy for 1 500 tokens
Если вы хотите сделать хорошую рекламу вашему продукту или услуге - вы зашли по адресу. Блог "Самый сок!" читают во всём мире. Среднее количество просмотров на каждый пост - 50 тысяч, среднее количество просмотров блога в месяц - 4-5 миллионов. Изучить аудиторию блога в разных разрезах можно в…

  • 1
macrophage_ua 21 ноября, 2018
Так вот к чему все были пляски. И опечаточка очень показательная "в 20220-м году"

vasylb 21 ноября, 2018
// Все остальные с 01.01.19. переходят на НнВК. Перешедший на НнВК бизнес соглашается на авансирование НнВК в объеме 50% от налога на прибыль за прошлый год.

Охєріти можна. Який ще нафіг АВАНС ПнВК??? З якої радості, на якій підставі??? Його за визначенням бути не може. Це ж терба таке блядство придумати??? ДФС буде зобов'язана повернути його назад по заяві платника податку, яку він зможе написати на наступний день.
І взагалі, що значит "бизнес соглашается"??? ЦЕ ЯК?!!! А хто не згодний - продовжує платити податок на прибуток???? Офігенне "спрощення" для ДФС і країни вцілому: консультати, ведучі семінарів/тренінгів, аудитори, інспектора ДФС аплодують стоячи...

Ну і цим обкуреним "реформаторам", схоже, насрати на п. 4.1.9 податкового кодексу:
"стабільність - зміни до будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки."
Ми ж розумні, добрі, благородні... нам можна срати на закони...

Edited at 2018-11-21 21:21 (UTC)

ibigdan 21 ноября, 2018
> Який ще нафіг АВАНС ПнВК??? З якої радості, на якій підставі???

его предложила ассоциация бизнеса, как компенсатор потерь на первый период.
сама, добровольно.
потому что очень хочет НнВК.

vasylb 21 ноября, 2018
Яка ще бізнес ассоціація??? Придумали собі якусь кишенькову, щоб говорити ніби так хоче бізнес???

Бізнес, в якому я працюю, є членон Європейської Бізнес Ассоціації. Це одна із найвідоміших в Україні. Ось на їх сайті висить офіційне роз'яснення виконавчого директора Європейської Бізнес Асоціації, яке, м`яко кажучи, заставляє сумніватись в тому, що ви кажете правду:

"Останнім часом у безмежжі Інтернету активно циркулюють чутки та інсинуації щодо нашої позиції стосовно законопроекту про податок на виведений капітал.

Відразу зазначаю (точніше вкотре повторюю), що серед учасників аасоціації є як компанії, які підтримують законопроект, так і компанії, які проти законопроекту.

При цьому не всі компанії (як ті, хто “за”, так і ті, хто “проти”) хочуть “виходити до дошки”, коли їх викликають та вимагають висловити своє ставлення до податку.

Також не всі в захваті від необхідності піднімати руки та голосувати “за” чи “проти” податку під час громадських заходів.

Не в останню чергу така “стриманість” багатьох компаній викликана тією нездоровою атмосферою, що утворилась навколо законопроекту.

Тих, хто привселюдно вголос не “зізнається у любові” до цього законопроекту або ж просто дозволяє собі сказати, що існують різні думки з приводу податку на виведений капітал, негайно починає цькувати “тусовка” із соціальних мереж.

Екзальтація, несприйняття чужих думок, застережень та зауважень не сприяє нормальному діалогу.

Попри це, якщо серед наших учасників існують різні думки та відсутній консенсус з приводу законопроекту – то саме такою і є реальність, й ми не будемо її приховувати, незважаючи на агресивний bullying зацікавлених осіб.

Відразу скажу, що наші компанії свідомі того, що багато з них отримають швидку фінансову вигоду у разі скасування податку на прибуток підприємств та, зокрема, податку на “репатріацію” доходів нерезидентів.

Простіше кажучи, вони будуть сплачувати менше до бюджету у разі скасування податку на прибуток та запровадження податку на виведений капітал.

Але наші компанії працюють на цьому ринку не перший рік і мають значний досвід оцінки вигід та ризиків. Вони побоюються того, що ця швидка вигода (“тут і зараз”) може бути нетривалою.

Щойно у держави забракне коштів, держава прийде за цими коштами саме до нас, сумлінних платників, й може так статися, що зекономивши на скасуванні корпоративного податку, ми будемо змушені платити більших інших податків.

Природно, компанії прагнуть зрозуміти плани держави з цього приводу.

Відповідно, одним із ключових моментів, який визначатиме ставлення асоціації до законопроекту про податок на виведений капітал, стане розуміння обсягу втрат бюджету та запланованих компенсаторів цих втрат.

Не секрет, що у разі скасування податку на прибуток підприємств податкові надходження до бюджету впадуть на десятки мільярдів гривень.

Згідно з “робочою” оцінкою різних відомств, лише за першій рік застосування нових правил сума втрат може сягнути близько 50 млрд грн.

При цьому, навіть така оцінка видається занадто оптимістичною, адже вона враховує надходження з податку на прибуток за останній квартал року, що передуватиме запровадженню податку на виведений капітал (очевидно, це не довгостроковий “компенсатор” та чи й компенсатор взагалі?).

Відтак уже на другий та наступні роки проблема пошуку коштів постане з додатковою гостротою.

Варто зазначити, що прогнози втрат бюджету від запровадження податку на виведений капітал на другий та наступні роки наразі недоступні.

Ми закликаємо оцінити такі втрати на наступні роки та визначитись з переліком компенсаторів. До речі, ми очікуємо, що такі розрахунки будуть здійснені саме державними органами, які несли б відповідальність за достовірність розрахунків.

Наші компанії працюють в Україні давно, планують робити це надалі, а тому вкрай зацікавлені у передбачуваності та послідовності дій влади.

Хочемо наголосити, що асоціація має великі застереження щодо компенсаторів у вигляді збільшення ставок існуючих податків, запровадження нових податків або запровадження різноманітних авансових платежів.

Авансові платежі навряд чи можна називати компенсатором, оскільки вони є просто спробою відкласти вирішення проблеми на майбутнє."

Edited at 2018-11-21 22:16 (UTC)

Вася Васичкин 22 ноября, 2018
Знаєте оце схоже на чергову спробу "запиздіти" пнвк "турботами про втрати бюджету", але цього разу "зі сторони бізнесу". Тіпа "айяйяй, вам же точняк не вистачить коштів і ви їз видоіте з нас, я ванга, тому нахуй нахуй ваш закон"

vasylb 22 ноября, 2018
Це приклад вигадування проблеми і героїчне її вирішування. Відволікання уваги від важливих питань і спроба показати якийсь новий "здобуток" перед виборами. Нормальному бізнесу податок на прибуток ніяк не заважає, він платить приблизно 1-3% від суми продажів, якщо взагалі є прибуток. І все. Це майже ніяк не впливає на бізнес клімат. Зато сильно впливають відкати в тендерах, які зараз вже виросли до 15-20%, впливають відкати за дозволи в будівництві, впливають історії з Проданом, головою ДФС, коли СБУ знає про його корупцію, має докази, але нічого не робить поки сам Продан не перейде дорогу СБУ на митниці, і навіть після того не арештовує його, впливають суди, які не можуть забезпечити справедливість для бізнесу. Ось в чому причина. І багато міжнародних експертів про це прямо говорять, заміна і так нормального податку на прибуток ніяк не вплине на покращення інвестиційного клімату, оскільки проблеми цього інвестиційного клімату ніяк не пов'язані із податком на прибуток.

vasylb 21 ноября, 2018
Ігор, а ви, як керівник ДП «Укрлайквидобування», можете сказати, чому міністр зборів та поборів не відкриває для коментарів свої пости на фейсбуці? Не хоче отримати складних питань?

Edited at 2018-11-21 22:31 (UTC)

for_l_j 21 ноября, 2018
Что делать тому бизнесу, который не входит в ассоциацию?
Они соглашаются заплатить 50% авансом в добровольно-принудительном порядке? Или платят только те, кто входят? А у кого не будет столько бабла?
Ну и как быть с вопросом, заданным выше. Что все изменения в налоговый кодекс вводятся не ранее чем за полгода до нового бюджетного периода, в котором будут действовать новые правила и ставки.
Вы вообще представляете как этой пиздец для учёта предприятий, когда один из основных налогов заменяется другим за месяц до начала его действия?
Откровенно говоря даже Азиров себе такого не позволял.


Edited at 2018-11-21 22:49 (UTC)

  • 1