?

Log in

No account? Create an account
ЖЖ Украина

Самый сок!

всё то интересное в сети, что попало в мои сети


Предыдущий пост поделиться Следующий пост
ЖЖ Украина

Рада приняла закон, снижающий акциз на растаможку авто

Теперь он будет считаться по такой формуле:



А также ВРУ поддержала законопроект, предусматривающий увеличение размеров штрафов за нарушение сроков "растаможки" автомобилей

Законопроект предусматривать установление штрафа за превышение срока:

— От 10 до 20 суток - 17 тыс. гривен
— От 20 до 30 суток - 85 тыс. гривен

Более чем на 30 суток - 170 тыс. гривен (также предусмотрена конфискация по решению суда)

Метки:

promo ibigdan december 3, 2007 00:08
Buy for 1 500 tokens
Если вы хотите сделать хорошую рекламу вашему продукту или услуге - вы зашли по адресу. Блог "Самый сок!" читают во всём мире. Среднее количество просмотров на каждый пост - 50 тысяч, среднее количество просмотров блога в месяц - 4-5 миллионов. Изучить аудиторию блога в разных разрезах можно в…

  • 1
prostosergik 8 ноября, 2018
Нарешті люди за калькулятори сядуть і почнуть рахувати рентабельність. Бо дизель пальне витрачає значно економніше, аніж бензиновій. Наприклад, я володію Поло 2003 года 1.9 ТДІ так він жре 4.5-5.5 на 100, але такий самий поло 1.4 бензин вже 6-8 бензину на 100! Зі зростанням кубатури все стає тільки гірше.

от тепер варто розрахувати як ти використовуєш авто. Якщо часто та на великі дистанції - купуй дизель, вкладеш в нього трохи більше на початку, але потім відіб’ється, а якщо 1 раз на тиждень 10 км на дачу, то можна брати бензин, бо пофік скільки там воно жре =)

zz_z_z 8 ноября, 2018
С 10-летним дизелем рентабельность может внезапно кончиться вместе с турбиной или форсунками.

prostosergik 8 ноября, 2018
Надо уметь выбирать =) Мой Поло тому пример (три раза тьху).

trots1991 8 ноября, 2018
А якщо той дизель здохне? ТНВТ, форсунки... Ремонт обійдеться як півмашини мінімум.

prostosergik 8 ноября, 2018
Тре уміти обирати авто. Вони там в ідеальних умовах живуть і на оф. сервісі обслуговуються. Якщо пощастить, можна знайти навіть з заміненою турбіною. ТНВТ на тій солярці працюють теж довго та без проблем, якщо не Делфі =)

trots1991 9 ноября, 2018
Та знаю - я бачив машини, які навіть в наших умовах майже по півмільйона проходили без серьозних проблем з дизелем...
Але мені щось трохи очково - газ якось простіше та надійніше виглядає :)

prostosergik 9 ноября, 2018
А інші кажуть що це газ шкідливо для мотору, мовляв, нема змащувальних властивостей рідкого палива, мотор помирає швидко. Гадаю, все дуже залежить від умов експлуатації, якості палива та конструкції моторів. Тобто, нема чіткого розмежування на "дизель точно помре" і "газ це панацея". Тим більш 2 роки тому у знайомого авто на газу згоріло прямо посеред дороги, ледве встиг вистрибнути =)

trots1991 9 ноября, 2018
100%
Тим більше що насоси та форсунки вже нібито непогано ремонтують, та й на розборках їх має бути чимало (а коли бляхи почнуть масово здавати - ще побільшає ;))
Не виключено, що наступну машину таки візьму з дизелем :)

viskiviski 8 ноября, 2018
Гарний приклад. Поло 2003-го року в нас десь 4-5К. В Польщі 2К. тільки Акциз на нього буде 2100, мито+пдв ще 750.
Ну і хто буде його розмитнювати з накруткою в 150%?

prostosergik 8 ноября, 2018
Почнемо з того, що у нас нема 1.9 ТДІ... Ну так не треба купувати саме цей поло. Він застарий, і я це усвідомлюю. А от якийсь Сценік 1.5 дизель 2009 року... вже непогано.

viskiviski 9 ноября, 2018
1000 євро за фігню, просто за те щоб пару десятків людей мали можливість заробляти на збірці нікому не потрібного китайського гівна. Непогано так.

  • 1