?

Log in

No account? Create an account
ЖЖ Украина

Самый сок!

всё то интересное в сети, что попало в мои сети


Предыдущий пост поделиться Следующий пост
ЖЖ Украина

Рада приняла закон, снижающий акциз на растаможку авто

Теперь он будет считаться по такой формуле:



А также ВРУ поддержала законопроект, предусматривающий увеличение размеров штрафов за нарушение сроков "растаможки" автомобилей

Законопроект предусматривать установление штрафа за превышение срока:

— От 10 до 20 суток - 17 тыс. гривен
— От 20 до 30 суток - 85 тыс. гривен

Более чем на 30 суток - 170 тыс. гривен (также предусмотрена конфискация по решению суда)

Метки:

promo ibigdan december 3, 2007 00:08
Buy for 1 500 tokens
Если вы хотите сделать хорошую рекламу вашему продукту или услуге - вы зашли по адресу. Блог "Самый сок!" читают во всём мире. Среднее количество просмотров на каждый пост - 50 тысяч, среднее количество просмотров блога в месяц - 4-5 миллионов. Изучить аудиторию блога в разных разрезах можно в…

  • 1
trots1991 8 ноября, 2018
Максимальный коэфициент возраста - 15. Т.е. скажем за полуторалитровую машину максимальный акциз (даже если ей лет 20) - 1125 евро. Это разве так уж много? А со скидкой (первіе 90 дней) - вообще 500 евро.
Поскольку машины старше 15 лет в Европе стоят копейки - пошлина будет вообще стремиться к нулю, да и НДС будет максимум 200-300 евро.


Edited at 2018-11-08 21:17 (UTC)

viskiviski 8 ноября, 2018
На дизель як з таблички 15 років - це буде 1800.
Якщо я умовно купив за 1500, то маємо 1800+0.35*1500=2325.
В півтора раза вище. Так. офігенне покращення.

prostosergik 8 ноября, 2018
Нарешті люди за калькулятори сядуть і почнуть рахувати рентабельність. Бо дизель пальне витрачає значно економніше, аніж бензиновій. Наприклад, я володію Поло 2003 года 1.9 ТДІ так він жре 4.5-5.5 на 100, але такий самий поло 1.4 бензин вже 6-8 бензину на 100! Зі зростанням кубатури все стає тільки гірше.

от тепер варто розрахувати як ти використовуєш авто. Якщо часто та на великі дистанції - купуй дизель, вкладеш в нього трохи більше на початку, але потім відіб’ється, а якщо 1 раз на тиждень 10 км на дачу, то можна брати бензин, бо пофік скільки там воно жре =)

zz_z_z 8 ноября, 2018
С 10-летним дизелем рентабельность может внезапно кончиться вместе с турбиной или форсунками.

prostosergik 8 ноября, 2018
Надо уметь выбирать =) Мой Поло тому пример (три раза тьху).

trots1991 8 ноября, 2018
А якщо той дизель здохне? ТНВТ, форсунки... Ремонт обійдеться як півмашини мінімум.

prostosergik 8 ноября, 2018
Тре уміти обирати авто. Вони там в ідеальних умовах живуть і на оф. сервісі обслуговуються. Якщо пощастить, можна знайти навіть з заміненою турбіною. ТНВТ на тій солярці працюють теж довго та без проблем, якщо не Делфі =)

trots1991 9 ноября, 2018
Та знаю - я бачив машини, які навіть в наших умовах майже по півмільйона проходили без серьозних проблем з дизелем...
Але мені щось трохи очково - газ якось простіше та надійніше виглядає :)

viskiviski 8 ноября, 2018
Гарний приклад. Поло 2003-го року в нас десь 4-5К. В Польщі 2К. тільки Акциз на нього буде 2100, мито+пдв ще 750.
Ну і хто буде його розмитнювати з накруткою в 150%?

prostosergik 8 ноября, 2018
Почнемо з того, що у нас нема 1.9 ТДІ... Ну так не треба купувати саме цей поло. Він застарий, і я це усвідомлюю. А от якийсь Сценік 1.5 дизель 2009 року... вже непогано.

viskiviski 9 ноября, 2018
1000 євро за фігню, просто за те щоб пару десятків людей мали можливість заробляти на збірці нікому не потрібного китайського гівна. Непогано так.

trots1991 8 ноября, 2018
Офігенне. Раніше ти тачку старше 8 років ВЗАГАЛІ не зміг-би ромитнити.
Митні платежі ти порахував трошки невірно, насправді вийде: 1800+1500*0,05+(1800+1500*0,05+1500)*0,2=2 550.
Ну і хіба це погано - за 4 тищі отримати 15-річну дизельну тачку? Зараз такі коштують тисяч по 5+...

viskiviski 8 ноября, 2018
Мито 10%, а не 5. Ну і навіть по твоїх 4,5 виходить, а не 4.
Звісно що погано, с хєра я повинен в півтора вартості за розмитнення платити, десь 30-50% я б погодився, що це адекватна ставка.

trots1991 8 ноября, 2018
За більш-менш нову десь так і вийде :)
Доречі, якщо брати авто до 8 років (окрім 3+ літра) - то зараз вийде дешевше, ніж за новим законом.
Якщо авто з ЄС - мито від 5 до 7,5%.
2550+1500 - це 4050, а не 4500 :)

З.І. Мито та акцизи - то хуйня. От якщо введуть техогляд та/або податок на старі авто, як в Європі - будемо мати проблеми...

Edited at 2018-11-08 22:04 (UTC)

viskiviski 8 ноября, 2018
Ну так от і я не розумію в чому покращення, на нові чи відносно нові авто навіть краще стало, але ж основна категорія блях - це якраз старі авто. А там +- те саме лишилося що було.
Техогляд в нас буде вирішуватися як і колись - прийшов, заніс 500-1000 грн і маєш папірчик.

  • 1