?

Log in

No account? Create an account
ЖЖ Украина

Самый сок!

всё то интересное в сети, что попало в мои сети


Предыдущий пост поделиться Следующий пост
ЖЖ Украина

Євробляхарство здорової людини

1. Я теж вважаю, що українці, зважаючи на загальний рівень доходів, мають мати можливість придбати нормальний, але відносно недорогий автомобіль, тому я вважаю, що потрібно знизити мита на б/в авто.

2. Я теж вважаю, що автомобіль не розкіш, а засіб пересування. Тому, я логічно зв'язую пункт 2 з пунктом 1, стверджуючи, що українці мають мати можливість ввозити недорогі б/в автомобілі з-за кордону.

Тобто, коли українець ввозить старенькі б/в автомобіль Рено, Пежо, Фіат, Опель, інші моделі недорогих седанів - це нормально, це не розкіш, а засіб пересування.

Але коли ох..євші тягають Рендж Ровери, Лексуси, Х5 на бляхах, то це зовсім не про "засіб пересування", це про розкіш за яку потрібно платити по повній.

Тому, так. Українець повинен мати можливість подорожувати по Україні і світу, відтак має можливість придбати недорогий малолітражний седан. Все інше - досвіданія. Бо все інше, це не засіб пересування, а розкіш. Це перша умова.

І друга умова: Українці так люблять розказувати про низькі податки на купівлю авта в ЄС і дешеві автомобілі там. але чомусь зовсім не люблять розказувати про те, що європейці платять немалі податки за утримання цього старого автомотлоху, Я не пропоную вводити податок на старі авто (як то є в ЄС і про що так забувають всякі євросилісти з вибірковою сліпотою), я пропоную, щоб другою умовою придбання б/в авто в ЄС по знижених митних ставках була відсутність мотлоху.

Тобто, якщо в тебе є копійка і ти хочеш авто з ЄС, то будь добрий продай копійку комусь, здай її на металобрухт і не забруднюй нею повітря, зате можеш собі купити б/в авто закордоном.

3. Я вважаю, що держава має стимулювати розвиток підприємництва і тому, потрібно суттєво знизити, а можливо й взагалі відмінити митні ставки на б/в автомобілі типу VW Transporter (вантажний варіант)

При цьому не змінювати мита на пасажирські авто такого типу і заборонити переробляти вантажні авто в пасажирські. Це дасть можливість малим підприємцям активізувати свій бізнес, дасть можливість новим власникам таких авто розпочати свою справу. І зрештою, дасть можливість трохи повиштовхувати з ринку російські газелі.

Звісно, що такі речі треба робити, унеможлививши торгівлю такими авто (неможливість оформлення авто на 90-річну бабушку, неможливість його продавати одразу іт.д). А для власного бізнесу - будь-ласка.

АЛЕ все що описано вище стосується того, що БУДЕ, має стосуватися тих, хто виконує закони і придбає авто після введення подібних законодавчих змін.

А ті, хто порушує закони, роздає хабарі на митниці, кричачи про корупцію в Україні, мають заплатити серйозні штрафи за те, що порушили закон і ввезли бляхи, включно з конфіскацією дорогих авто на бляхах.

Ось так буде справедливо.

Mason Lemberg


promo ibigdan декабрь 3, 2007 00:08
Buy for 1 500 tokens
Если вы хотите сделать хорошую рекламу вашему продукту или услуге - вы зашли по адресу. Блог "Самый сок!" читают во всём мире. Среднее количество просмотров на каждый пост - 50 тысяч, среднее количество просмотров блога в месяц - 4-5 миллионов. Изучить аудиторию блога в разных разрезах можно в…

  • 1
nirvany4 12 июля, 2018

еще момент, как вы определили "жизненно важный узел" ? я бы больше за ходовку и рулевое управление переживал.

вот вам пассат с завода на газу


m_for_mijers 12 июля, 2018
Очень просто - любой узел автомобиля жизненно важен. Вы можете убиться даже из-за перегоревшей лампочки в фаре.

Пассат с завода на газу - не вопрос, речь не об этом.

vaimrom 12 июля, 2018
Можно убиться от упавшего с крыши кирпича.
Ок, чтобы в тему - от упавшего с крыши кирпича, разбившего стеклянную крышу и вмазавшего по башке. Так что - все, запрещаем авто со стеклянной крышей? :)

m_for_mijers 12 июля, 2018
Потому здание строят так, что бы никакие случайные кирпичи не опадали с крыши. Да еще и чинить должны регулярно, что бы такого не происходило.

А вот если к спроектированному и выстроенному зданию любой долбоеб сможет на свое усмотрение пристроить 3 этажа и башенки сверху, то вероятность падения кирпича, а так же прочих катастроф возрастает в разы. Потому за таким должны строго следить, и любые подобные изменения надо долго и нудно согласовывать.

vaimrom 12 июля, 2018
Да собственно я не против того, чтобы модификация конструкции согласовывалась с производителем. Особенно если у производителя есть некий перечень допустимых модификаций. Как-то - установка банального ГБО.

m_for_mijers 12 июля, 2018
Производитель может вам честно заявить, что врезка в действующую топливную систему альтернативной, да еще и непонятно на кем и чем произведенном оборудовании, это преступление против техники безопасности, здравого смысла и инженерной культуры. Это кстати правда.

А перечень допустимых модификаций у каждого производителя конечно есть, местами длинный довольно.

  • 1