?

Log in

No account? Create an account
ЖЖ Украина

Самый сок!

всё то интересное в сети, что попало в мои сети


Предыдущий пост поделиться Следующий пост
ЖЖ Украина

Євробляхарство здорової людини

1. Я теж вважаю, що українці, зважаючи на загальний рівень доходів, мають мати можливість придбати нормальний, але відносно недорогий автомобіль, тому я вважаю, що потрібно знизити мита на б/в авто.

2. Я теж вважаю, що автомобіль не розкіш, а засіб пересування. Тому, я логічно зв'язую пункт 2 з пунктом 1, стверджуючи, що українці мають мати можливість ввозити недорогі б/в автомобілі з-за кордону.

Тобто, коли українець ввозить старенькі б/в автомобіль Рено, Пежо, Фіат, Опель, інші моделі недорогих седанів - це нормально, це не розкіш, а засіб пересування.

Але коли ох..євші тягають Рендж Ровери, Лексуси, Х5 на бляхах, то це зовсім не про "засіб пересування", це про розкіш за яку потрібно платити по повній.

Тому, так. Українець повинен мати можливість подорожувати по Україні і світу, відтак має можливість придбати недорогий малолітражний седан. Все інше - досвіданія. Бо все інше, це не засіб пересування, а розкіш. Це перша умова.

І друга умова: Українці так люблять розказувати про низькі податки на купівлю авта в ЄС і дешеві автомобілі там. але чомусь зовсім не люблять розказувати про те, що європейці платять немалі податки за утримання цього старого автомотлоху, Я не пропоную вводити податок на старі авто (як то є в ЄС і про що так забувають всякі євросилісти з вибірковою сліпотою), я пропоную, щоб другою умовою придбання б/в авто в ЄС по знижених митних ставках була відсутність мотлоху.

Тобто, якщо в тебе є копійка і ти хочеш авто з ЄС, то будь добрий продай копійку комусь, здай її на металобрухт і не забруднюй нею повітря, зате можеш собі купити б/в авто закордоном.

3. Я вважаю, що держава має стимулювати розвиток підприємництва і тому, потрібно суттєво знизити, а можливо й взагалі відмінити митні ставки на б/в автомобілі типу VW Transporter (вантажний варіант)

При цьому не змінювати мита на пасажирські авто такого типу і заборонити переробляти вантажні авто в пасажирські. Це дасть можливість малим підприємцям активізувати свій бізнес, дасть можливість новим власникам таких авто розпочати свою справу. І зрештою, дасть можливість трохи повиштовхувати з ринку російські газелі.

Звісно, що такі речі треба робити, унеможлививши торгівлю такими авто (неможливість оформлення авто на 90-річну бабушку, неможливість його продавати одразу іт.д). А для власного бізнесу - будь-ласка.

АЛЕ все що описано вище стосується того, що БУДЕ, має стосуватися тих, хто виконує закони і придбає авто після введення подібних законодавчих змін.

А ті, хто порушує закони, роздає хабарі на митниці, кричачи про корупцію в Україні, мають заплатити серйозні штрафи за те, що порушили закон і ввезли бляхи, включно з конфіскацією дорогих авто на бляхах.

Ось так буде справедливо.

Mason Lemberg


promo ibigdan декабрь 3, 2007 00:08
Buy for 1 500 tokens
Если вы хотите сделать хорошую рекламу вашему продукту или услуге - вы зашли по адресу. Блог "Самый сок!" читают во всём мире. Среднее количество просмотров на каждый пост - 50 тысяч, среднее количество просмотров блога в месяц - 4-5 миллионов. Изучить аудиторию блога в разных разрезах можно в…

  • 1
m_for_mijers 12 июля, 2018
Не міг би. Якщо очевидні речі треба пояснювати, то сенсу немає.

rvun 12 июля, 2018
Очевидні? Я навів очевидні в свому коментарі. А ви - ні. Ви пропонуєте лише щось заборонити. Ви ж розумієте - тащіть і нєпущать - це 17 століття російської імперії, а не 21 Європи. Якшо ви бачте очевидні речі - відкрийте очі оточуючим, я цілком погоджуся, коли будуть переконливі аргументи.

m_for_mijers 12 июля, 2018
В Европі 21 століття вас за газ на авто можуть і у в'язницю посадити, а сума штрафів за такі речі містить від 4 нулів. В Евро. Це якщо ви теоретично знайдете божевільного, який погодиться таке встановити.

І ви не хочете знати, що там можуть зробити з "перевізником", який возить людей на переробленому комерційному бусі...

rvun 12 июля, 2018
Європа коли проходила стадію, в якій знаходимось ми - взагалі не мала отого законодавства. Зараз вони на 100 років пішли вперед. Я може й погоджуся з вами про маршрутки. Але давайте розмірковувати здраво - є потреби населення - ринок перевезень. Так, бізнесмени мають нести видатки. Проте й населення - не золота жила, є певна межа, після якої всі стануть ходити пішки - бо тупо не потягнуть оплату проїзду. Тобто - підприємець може купити мерседес спрінтер, наставити в нього сидінь і возити цілком пристойно пасажирів. А може взяти газель - цілком сертифіковану, з газом в стокі і катувати пасажирів за ті самі гроші. Ну то де є сенс в забороні. Я - як споживач - проти газелі за спринтер. Якшо держава проконтролює, аби при облаштуванні врахували мою безпеку - я буду вдячний. Якшо заборонять спрінтер і лишиться одна газель - то значить я хочу шоб держава шось зробила інакше, ну чи треба трохизмінити державу. Отакий мій погляд.

Edited at 2018-07-12 08:32 (UTC)

  • 1