?

Log in

No account? Create an account
ЖЖ Украина

Самый сок!

всё то интересное в сети, что попало в мои сети


Предыдущий пост поделиться Следующий пост
ЖЖ Украина

Євробляхарство здорової людини

1. Я теж вважаю, що українці, зважаючи на загальний рівень доходів, мають мати можливість придбати нормальний, але відносно недорогий автомобіль, тому я вважаю, що потрібно знизити мита на б/в авто.

2. Я теж вважаю, що автомобіль не розкіш, а засіб пересування. Тому, я логічно зв'язую пункт 2 з пунктом 1, стверджуючи, що українці мають мати можливість ввозити недорогі б/в автомобілі з-за кордону.

Тобто, коли українець ввозить старенькі б/в автомобіль Рено, Пежо, Фіат, Опель, інші моделі недорогих седанів - це нормально, це не розкіш, а засіб пересування.

Але коли ох..євші тягають Рендж Ровери, Лексуси, Х5 на бляхах, то це зовсім не про "засіб пересування", це про розкіш за яку потрібно платити по повній.

Тому, так. Українець повинен мати можливість подорожувати по Україні і світу, відтак має можливість придбати недорогий малолітражний седан. Все інше - досвіданія. Бо все інше, це не засіб пересування, а розкіш. Це перша умова.

І друга умова: Українці так люблять розказувати про низькі податки на купівлю авта в ЄС і дешеві автомобілі там. але чомусь зовсім не люблять розказувати про те, що європейці платять немалі податки за утримання цього старого автомотлоху, Я не пропоную вводити податок на старі авто (як то є в ЄС і про що так забувають всякі євросилісти з вибірковою сліпотою), я пропоную, щоб другою умовою придбання б/в авто в ЄС по знижених митних ставках була відсутність мотлоху.

Тобто, якщо в тебе є копійка і ти хочеш авто з ЄС, то будь добрий продай копійку комусь, здай її на металобрухт і не забруднюй нею повітря, зате можеш собі купити б/в авто закордоном.

3. Я вважаю, що держава має стимулювати розвиток підприємництва і тому, потрібно суттєво знизити, а можливо й взагалі відмінити митні ставки на б/в автомобілі типу VW Transporter (вантажний варіант)

При цьому не змінювати мита на пасажирські авто такого типу і заборонити переробляти вантажні авто в пасажирські. Це дасть можливість малим підприємцям активізувати свій бізнес, дасть можливість новим власникам таких авто розпочати свою справу. І зрештою, дасть можливість трохи повиштовхувати з ринку російські газелі.

Звісно, що такі речі треба робити, унеможлививши торгівлю такими авто (неможливість оформлення авто на 90-річну бабушку, неможливість його продавати одразу іт.д). А для власного бізнесу - будь-ласка.

АЛЕ все що описано вище стосується того, що БУДЕ, має стосуватися тих, хто виконує закони і придбає авто після введення подібних законодавчих змін.

А ті, хто порушує закони, роздає хабарі на митниці, кричачи про корупцію в Україні, мають заплатити серйозні штрафи за те, що порушили закон і ввезли бляхи, включно з конфіскацією дорогих авто на бляхах.

Ось так буде справедливо.

Mason Lemberg


promo ibigdan Грудень 3, 2007 00:08
Buy for 1 500 tokens
Если вы хотите сделать хорошую рекламу вашему продукту или услуге - вы зашли по адресу. Блог "Самый сок!" читают во всём мире. Среднее количество просмотров на каждый пост - 50 тысяч, среднее количество просмотров блога в месяц - 4-5 миллионов. Изучить аудиторию блога в разных разрезах можно в…

  • 1
m_for_mijers 12 июля, 2018
Суть в тому, що криві лапи вносять зміни в базову конструкцію виробника. Цього не має бути тому, що не має бути ніколи.
Тим більше нічим, крім важких психічних розладів, не можно пояснити цілковиту законність переробки паливної системи автомобіля в кустарних умовах.

rvun 12 июля, 2018
Майно належить водію, двигун працює на газі. Робить він це за свої гроші, якихось поширених аварій через переробку на газ немає, викиди падають, водії єкономлять, автомайстерні заробляють. Ну то в чому суть "не має бути бо немає бути"? Аби комусь шось заборонити? Наведіть аргументи, без них це твердження є несинітницею.

m_for_mijers 12 июля, 2018
Ще раз.

Є заводська конструкція автомобіля - протестована і безпечна, виробник за це відповідає. В цивілізованих країнах існує заборона на будь-які кустарні зміни у конструкції, не схвалені виробником. Причина проста - транспортний засіб потенційно становить підвищену небезпеку для людей навколо і має відповідати вимогам безпеки, зафіксованим у законодавстві.

А у нас невідома особа невідомим способом встановлює невідоме (і не сертифіковане звісно) обладнання прямо в паливну систему. Відповідає за безпеку приблизно ніхто, гарантій ніяких. Протічка газу - вибух. ДТП, порушення герметичності балону - вибух. Деформувався шланг з китайської гуми - протічка и вибух.
Не буває такого?) Сходіть на Ютуб і насолоджуйтесь.
І добре, якщо власник згорить сам, а не забере з собою безневинних водіїв і пішоходів, які були розумними і не пхали с багажника бомбу...

rvun 12 июля, 2018
Ну то я вам вказав - що наведена вами ситуація - висмоктана з пальця. Наведіть статистику таких аварій і вибухів. Давайте нас захищати від чогось реального, а не вигадувати загрозу і на цій підставі лізтив наші кишені "на захист".

m_for_mijers 12 июля, 2018
Ще раз. Ютуб, перегляд, висновки. Це просто.

І захищати треба не вас - а мене. Від ідіотів.

rvun 12 июля, 2018
Е, тоді вам пане на вершини горнія без інтернетів треба переселитися. Там ні шкідливих машин ні ідіотів. Нашо ходити дискутувати в блог, якшо аргументів не маєш і спорить не здатен?

(Удалённый комментарий)
m_for_mijers 12 июля, 2018
А проблема не в газу - а в безпеці.
В Європі, де є ТО, подібні зміни мають бути схвалені виробником - норми безпеки, сертифіковане обладнання, ліцензовані центри, те-се. Чи прямо в гаражі ставлять хз що, як у нас?)

Ну, хоча Албанія, Косово і Сербія теж теоретично Європа...

nirvany4 12 июля, 2018

мля, на бензине ездить на "копейке" безопасней по-Вашему? дело не в виде топлива, а в баране который ездит на авто и не смотрит за ним. кроме того, с чего Вы взяли, что оборудование не сертифицированное?


m_for_mijers 12 июля, 2018
Безопасней конечно в случае, если там все штатное. Причем намного.
Дело в том, что нехуй кривыми руками лазить в жизненно важные узлы машины и вносить туда авторские новшества. А руки кривые по определению - причем часто и официальных сервисах тоже. А уж в гаражи у Васи и Толи - по определению.
Оборудование не может быть сертифицировано официальным производителем потому, что этого не может быть никогда. В момент, когда инженеры Фольцвагена (да не важно какой марки даже) дадут добро на установку в топливную систему машины ГБО от всемирно известной китайской фирмы "Суньхуньчань", им вызовут даже не полицию - скорую.

nirvany4 12 июля, 2018

шоб делать не в кустарных условиях, установщики получают лицензию, еслишо. аж в киеве (по крайней мере так было). вот Вы сейчас не правы. я владелец автомобиля, чтобы поменять двигатель на абсолютно такой же (всмысле собранный заводом, вот просто с разборки) законно, я должен пройти 7 кругов ада. хотя номер двигателя не вписан в техпаспорт, он есть в базе. давайте еще запрос на завод-изготовитель делать.


m_for_mijers 12 июля, 2018
И это правильно - потому что двигатель должны менять не три пары рук обезьян из СТО, а обученный персонал на лицензионном оборудовании. И это все внезапно стоит денег. Зато существенно повышает шансы того, что новый движок не откажет, а вы не убьетесь нахрен.

Все бы было ладно, если бы в результате этих кустарных поделий угрозе подвергался только тот, кто делал. Но это не так - и мне не хочется гибнуть потому, что государство смотрит сквозь пальцы на убийственный бизнес с СТО.

nirvany4 12 июля, 2018

Вы явно не автослесарь. из-за неправильной установки однотипного двигателя (как? хотя рукожопы конечно есть) не поедет машинка. ну не едет и все тут. еще раз - открутили один двигатель, потом прикрутили собранный заводом изготовителем узел. всьо! вы и салонный фильтр менять на заводе будете? я думаю, что вы просто не понимаете процесса.
отказал движок - стал автомобиль, вы на заглушенном двигателе тоже разбиться боитесь?


перенесу ответ с другого коммента.
сжиженный газ не опаснее бензина, в двс горит топливно-воздушная смесь. что бензин жидкость, что зжиженный газ, внезапно - жидкость.
копейку вы часто в оригинале видели?
не устраивают пластиковые топливные шланги - ставьте металл, до недавнего времени альтернативы и небыло - только металл.


сертификация гбо на заводе-изготовителе автомобиля это реальность, ZAZ на газу с завода выходили, например. brc италия контора-производитель гбо


m_for_mijers 12 июля, 2018
Я конечно не автослесарь. И эта обезьяна на СТО тоже не автослесарь, представляете?) Она ДУМАЕТ, что она автослесарь - а вы думаете, что открутили - на место новый прикрутили, и ок.

Между тем это не так - и каждая процедура имеет свой регламент от производителя, т.к. даже замена салонного фильтра может иметь НЮАНСЫ, связанные с креплением, особенностью демонтажа и т.п. Именно поэтому тратится столько денег на обучение специалистов, инженеров, тесты безопасности и т.п.

Отказ движка у вас может сопровождаться например возгоранием того же подтекающего масла - это кстати реальный случай, тоже обезьяны считали себя слесарями...


Еще раз повторю, речь не о газе вообще, топливная смесь может быть любой теоретически. Дело не в газе как таковом - но в том, что кривые руки ставят в топливную систему непонятно что. И уверяют вас, что это безопасно - и экономия большая. И потом вы с этой штукой выезжаете на дорогу - и подвергаете МОЮ жизнь опасности. Так быть не должно.
Сертифицировано заводом и установлено на стадии сборки? Не вопрос конечно.

ЗЫ. Копейку на родных запчастях сто раз видел - не бог весть какое зрелище. А в Италии, где контора-производитель, я не видел НИ ОДНОЙ машины на газу. О чем это говорит, как думаете?

nirvany4 12 июля, 2018

еще момент, как вы определили "жизненно важный узел" ? я бы больше за ходовку и рулевое управление переживал.

вот вам пассат с завода на газу


  • 1